niedziela, lipca 17, 2016

Płynny włos- czyli keratyna w płynie

liquid keratin cameleo
Moje włosy po wielu rozjaśnianiach i farbowaniach są spalone i sianowate.Codziennie męczę się z ułożeniem ich a i tak końcówki żyją swoim własnym pustym życiem i odstają. 



Próbowałam już wielu produktów odbudowujących. Zaczynając od szamponów, poprzez odżywki,maski i eliksiry, kończąc na domowym laminowaniu żelatyną. Nic nie działało. 
Podczas jednej z wizyt w drogerii szukając nowego cudotwórczego kosmetyku, mój wzrok padł na Płynna Keratynę z Cameleo. Pod wpływem impulsu kupiłam na próbę. Wkońcu tyle się słyszy o magicznej keratynie dobrej na wszystko. 
I wiecie co? Nie zawiodłam się na swojej intuicji! Włosy po keratynie są gładkie, miękkie, sprężyste i łatwiej się je rozczesuje. Zapach jest słodki i uzależniający, co jest plusem dla takich osób jak ja, czyli nie lubiacych duszących aromatów.
Liquid keratin cameleo

Cameleo Liquid keratin

Narazie jedynym minusem jest nieszczelny spryskiwacz i przed ponownym użyciem, gdy ściągam pokrywkę mam mokre ręce czego nie lubie! Ale czym jest jeden techniczny minus przy tylu plusach? 

1 komentarz:

  1. Ja tam od lat farbuje wlosy,jednak problemow z nimi nie mam. Nie rozdwajaja mi sie,sa zdrowe zadbane :)


    Strong-power.blogspot.com
    Jesli Ci sie podoba,zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń

.