niedziela, września 04, 2016

DEYNN | MAJEWSKI | WAPNIAK | MRÓZ | MOI MOTYWATORZY!




Cześć !
 Dzisiaj chciałabym wam przedstawić czwórkę osób,  które strasznie mnie motywują do ćwiczen i odchudzania się.
No to zaczynamy!



Mariusz Mróz





Jedna z pierwszych osób które zaczęłam obserwować gdy podjęłam decyzję o odchudzaniu sie. Jego filmiki na Youtube są starannie przemyślane, wszystko trzyma się kupy i ma sens. Z jego kanału można wiele się dowiedzieć. Jak ćwiczyć? Dlaczego nie chudniemy? Czemu mamy efekt jo-jo? Razem z Martą Orłowską pokazują także wiele ciekawych przepisów.


Wapniak czyli Maciej Wapiński








Prankowy Youtuber kanałów Wapniak i ManUp Polska. Dzięki prankom na kanale, pozbył się wstydu i zyskał pewność siebie. Zaczął ćwiczyć i trenować crossfit co śledziłam od początku. Pokazał mi ze każdy może zmienić swoje życie oraz ile wysiłku trzeba w to włożyć. Teraz skupia się na samorozwoju i spełnianiu marzeń. Między innymi podróżuje po świecie, uczy sie strzelać i jeżdzić, gra w pokera oraz inwestuje na giełdzie.


Majewski trenuje i Deynn







O Danielu dowiedziałam się niedawno i prawdę mówiąc żałuję że tak późno. Majewski codziennie na snapchacie, motywuje mnie nawet do wstania z łóżka i wyjścia z psem. Potrafi przekonująco i mądrze mówić. Wszystko co mówi zapamiętuję i biorę sobie do serca. 
O Deynn dowiedziałam się za pośrednictwem hejterów i Majewskiego. Niektórzy zarzucają jej sztuczność, kłamstwo i że fotoszopuje zdjęcia. Hejtują i wyzywaja ją w komentarzach które usuwa. Dla mnie jest ona dużą motywacja. Jej przemiana i determinacja aby codziennie chodzić na silownie.


Oczywiście jest wiele takich osób ale napisałam o 4 najlepszych dla mnie. A wy? Co sadzicie o tych osobach? A może macie swoich motywatorów? Zapraszam do komentowania :)

6 komentarzy:

  1. tak , my z boku powiniśmy mieć takich ludzi , którzy nas mtywują. Może i my będziemy , miec takich to ich będziemy motywować.

    Ja też mam takie , osoby
    https://skucinskaemi.wordpress.com/2016/08/26/inspiruja-mnie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę na spotkanie z Deynn i Majewskim, ciekawe czy mnie do siebie przekonają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie przyjrze sie blizej Mariuszowi Mrozowi. Tez jestem na etapie przejscia na diete i powrotu do cwiczen wiec motywacja sie jak najbardziej przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ukrywam, że nikogo z tej listy nie znałam wcześniej. I też nie posiadam takiej własnej listy. Nie ma tak, że ktoś mnie motywuje do czegoś. Nope, to tak u mnie nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Majewski i Deynn uwielbiam ich ;)
    Obserwuje zapraszam do siebie : http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

.