czwartek, września 22, 2016

PROMOCJA -49% | KIEDY I CO? | ROSSMANN


Cześć :) Jak pewnie już wiecie, niedługo odbędzie się wyczekiwana przez większość kobiet promocja!!!!!

A mianowicie -49% na wszystkie kosmetyki w rossmann! Ja już powoli rozglądam się po drogerii i robię listę planowanych zakupów. Czasu już jest mało, bo pierwszy dzień jest już 30 września! Niżej podaje dokładnie kiedy i co będzie w promocji.

30.09-05.10 - Usta: pomadki, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.


06.10-11.10 - Oczy: tusze, eyelinery, cienie do powiek



12.10-17.10 - Twarz: podkłady, pudry, korektory


Tym razem spróbuje zakupów online, zamiast bić sie z dziewczynami w sklepie.

A wy? Sklep czy internet? 

 A może znacie warte uwagi produkty, które są przez was sprawdzone? Co planujecie kupić?  
Zapraszam do komentowania :)

17 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najlepsza promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. online wcale też nie jest fajnie, bo ja zamówiłam i przyszło mi po kilku godzinach powiadomienie, że mi nie zrealizują zamówienia, bo nie mają już na stanie. ;) a jak zamawiałam to było, także też z tą internetową opcją jest różnie. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki za informacje :) właśnie miałam nadzieję że jak zdążę coś kupić online to napewno dostanę :)

      Usuń
  3. Ja zdecydowanie wolę iść do sklepu :) Lubie wszystko dotknąć i zobaczyć na żywo :) Właśnie napisałam posta o produktach wartych uwagi więc zapraszam Ciebie do mnie:) www.alexandraolivetti.blogspot.com

    P.S Maszbardzo ciekawe artykuły :) Będę zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę na żywo ale można iść teraz w drogerii podotykać, zrobić listę i dokładnie to samo kupić przez internet :) oo napewno zaraz do ciebie zajrzę i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę w sklepie stacjonarnym, czasami potrzebuję zmiany i lubię wypróbować kosmetyki,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez Lubie na codzień stacjonarny ale boję się tego tłumu bijącego się o kosmetyki :)

      Usuń
  6. super, ze mozna juz nawet prezenty porobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie pomyślałam o tym, dzięki za posunięcie pomysłu :)

      Usuń
  7. Ja się już nie mogę doczekać *.*
    Choć wiem że trzeba być też rozsądnym ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozsądność na 1 miejscu i wszystko z umiarem hehe :)

      Usuń
  8. zdecydowanie sklep! Można sprawdzić dotknąć.... mam już za dużo kosmetyków, które są źle dobrane bo mi się kolor podobał albo myślałam, że pasuje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam takich pełno :/ niestety ale na takie promocje trzeba się przygotować, kilka razy prędzej przejść się do sklepu, zrobić listę i dopiero wtedy według planu kupować :)

      Usuń
  9. oczywiście, że nie mogę się doczekać! Wolę zakupy w sklepie. Mam nadzieję, że rozsądek mnie nie opuści...

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że do pielęgnacji włosów nie ma żadnej promocji |:(

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

.