sobota, maja 27, 2017

Minęło tyle czasu... fotografia

Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu.
Przemyślałam wiele spraw i postanowiłam że taki sposób prowadzenia bloga był trochę sztuczny.
Nie pisałam tego co chciałam tylko to co by mogło sie Wam spodobać.
Teraz chcę ten blog przekształcić troche w moje portofolio.
Od pół roku jestem posiadaczka aparatu o którym zawsze marzyłam.
Już jako dziecko interesowała mnie magia zdjęć. Głowę miałam pełną pomysłow na zdjęcia których nigdy nie zrealizowałam. Teraz mam taką okazje, ale najpierw muszę sie podszkolić.
Będę dodawała posty z moimi zdjęciami z rodzinnych wyść czy do parku czy zoo. Bardziej fascynuje mnie fotografia natury i zwierząt niż ludzi więc tych trzecich będzie najmniej. Oczywiście nie będę się tylko na tym skupiała. Co jakiś czas będą też posty o kosmetykach, odchudzaniu czy innych rzeczach.
 Teraz zapraszam was na parę zdjęc z WROCŁAWSKIEGO OGRODU BOTANICZNEGO




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.